Pages

28 Mart 2011 Pazartesi

NetCad 5.0 + 20 Modül Tüm İşletim Sistemleri İçin -Xp,Vista (32bit-64bit),Windows7 (32bit-64bit) Kurulum Açıklaması Videolu


Öncelikle belirteyim bu blog da illagal yazılımlar paylaşmam ama NetCad gerçekten paylaşılmayı hak ediyor.Piyasa neredeyse tekel konumunda ve Windows Xp harici diğer işletim sistemlerinde zorlukla çalışıyor.

Paket içeriği yukarıdaki gibidir.Paketi indirmek için Buraya tıklayın.


Not : Direkt linkler dir.Tıklayıp indirebilirsiniz.
  • Sadece Windows 7 64 bit crack + Videolu kurulum açıkl. indirmek isteyen buraya tıklayıp indirebilir.
  • Sadece Windows Vista 64 bit crack + kurulum açıkl. indirmek isteyen buraya tıklayıp indirebilir.
  • Sadece Windows Vista 32 bit crack kurulum açıkl indirmek isteyen buraya tıklayıp indirebilir.
Vista Kurulumu :

1) C:Windows\System32 deki cmd dosyasını sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştırın.Ve "Bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON" kodunu girin (tırnaklar hariç).
2) Bilgisayarı yeniden başlatın.
3) HL - Driver.exe dosyasını çalıştırın.
4) "rusb" klasörünü c:windowssystem32 nin içine kopyalayın.
5) C:Windows\system32 deki cmd dosyasını sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştırın.İçine aşağıdakileri sırasıyla yazın;

* cd rusb yazıp enterlayın
* install yazıp enterlayın

6) Yükleme işlemlerini onaylayın.
7) C:Windows\system32 deki cmd dosyasını sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştırın.Ve "Bcdedit.exe /set TESTSIGNING OFF" kodunu girin (tırnaklar hariç).
8) netcad_kurulum.exe dosyasını çalıştırın masaüstüne NetCad kısayolu oluşacak...

Not : Her işlemi yaparken sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırına tıklayınız.

Windows 7 64 Bit Kurulum :


NETCAD 5.0 I KUR.


CMD


Bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON


YENIDEN BASLAT


HASP_32_64 YONETICI OLARAK CALISTIR


KURULUM TAMAMLANINCA


RESETAT64 FOLDERINI WINDOWS SYSTEM32 ICINE KOPYALA.


CMD YONETICI OLARAK CALISTIR


C:WINDOWSSYSTEM32 CD RESETAT64


YUKLE ENTER...


YENIDEN BASLAT


F8 ILE SETUPA GIR.


SÜRÜCÜIMZASI ZORLAMASINI DEVRE DIŞI BIRAK MODUNDA BASLAT


DENETIM MASASINDAN KULLANICI HESAPLARI


DENETIM AYARLARINI DEGISTIR, HICBIR ZAMAN UYARMA YAP. TAMAM.


Dseo13b YONETICI OLARAK ÇALIŞTIR.


ENABLE TEST MODEL - NEXT


SIGN A SYSTEM FILE - NEXT


C:Windows\System32\Driversresetat_2.sys


TAMAM.


EXIT TAMAM.


YENIDEN BASLAT.


C DE NETCAD ICINDEKI NC32 YI YONETICI OLARAK CALISTIR.


______________________________________________________________________________

Windows 7 64 Bit kurulumu gerçekten karışık o yüzden üstten videolu anlatımını indirip kurun
Videodaki bazı yerler tam gözükmemiş buraya sadece onları yazacağım.

  • Bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON
  • C:\Windows\System32\Drivers\resetat_2.sys
Not : Her işlemi yaparken sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırına tıklayınız.Ve videoya birebir uyunuz.Videoyu önce bir kere baştan sona kadar izleyiniz sonra tekrar adım adım gidiniz.Daha önce kurulum yapmaya çalıştıysanız kurduğunuz her şeyi kaldırın.


Yapılan tüm işlemler daha önce denenmiştir.Eğer bir sorun ile karşılaşırsanız bu konunun altına yorum atabilirsiniz yada ladyarch3r@gmail.com .

89 yorum:

  1. HL - driver.exe nasıl çalıştırılır

    YanıtlaSil
  2. win 7 32 bit için ne yapcaz

    YanıtlaSil
  3. vista 32bit yazdığına bakmayın o win7 içinde geçerli o işlemi yapabilirsiniz.Zaten sorun win 64 bitte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Microsoft Windows [Sürüm 6.1.7600]
      Telif Hakkı (c) 2009 Microsoft Corporation. Tüm hakları saklıdır.

      C:\Windows\system32>CD RESETAT64

      C:\Windows\System32\ResetAt64>YUKLE

      ENTER DEDİKTEN SONRA AŞAĞIDAKİ HATAYI VERİYOR

      Bu C:\Windows\System32\ResetAt64\devcon.exe sürümü çalıştırdığınız Windows sürüm
      üyle uyumlu değil. Programın x86 (32 bit) veya x64 (64 bit) sürümünün gerekip gerekmediğini anlamak için, bilgisayarınızın sistem bilgilerine bakın ve yazılımın
      yayıncısına başvurun.
      Bu C:\Windows\System32\ResetAt64\devcon.exe sürümü çalıştırdığınız Windows sürüm
      üyle uyumlu değil. Programın x86 (32 bit) veya x64 (64 bit) sürümünün gerekip gerekmediğini anlamak için, bilgisayarınızın sistem bilgilerine bakın ve yazılımın
      yayıncısına başvurun.
      Devam etmek için bir tuşa basın . . .

      C:\Windows\System32\ResetAt64>

      HAYIRLI GÜNLER; Arkadaşlar yükleme esnasında hasp işleminden sonra yukarıdaki hatayı verdi. Sistem bilgilerine bakıyorum 32 bit diyo bu sorunu nasıl aşabilirim. Paylaşım için teşekkürler.

      Sil
    2. vista kurulumu yapıyorsunuz dimi , vista kurulumunu yapmanız lazım.

      Sil
  4. Arkadaşlar hepsi tek linkte daha yeni çıktı linkleri silmeden indirin hem 64 bit hemde 32 bit netcad 5.2 resimli anlatım içinde
    Netcad 5.2 GIS Full 32bit & 64 bit Crack
    http://www.filesonic.com/file/1724632544/ncs5.2.rar

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederiz Halil ibrahim .
    Halil ibrahim 'in linkini kullanıp iyi yanıt alan varsa ise yorum yazsın.Ana başlığa taşıyalım.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler... emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. yaa 64bit win 7 kurukumunda ResetAt64 zaten system32 nin içinde bi daha kopyalayınca olmuyo ki videodaki gibi

    YanıtlaSil
  8. system32 nin içinde ResetAT64 var ise daha önce bilgisayarınızda kurulum nedenmiş demektir.öncelikle bu dosyayı silin.ve daha önce kurulumda kurmuş olduğunuz HL - Driver.exe programını kaldırın.Başka program kurduysanız onuda kaldırın.Bilgisayarı açıp kapatın.Tekrar en baştan kurmayı deneyin.Ben 64 bit bilgisayara kurmak için en az 60 kere denemişimdir.Takıldığınız bir nokta olursa gene burayı yazın hızlı bir şekilde yardımcı olmaya çalışıyım.

    YanıtlaSil
  9. 64bit win 7 de kurulumu yaptım ancak program açılışta donup kalıyor yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  10. olabilirim.

    ilk olarak hangi program donuyor onu yazın.
    ikincisi programı sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır diyin.

    YanıtlaSil
  11. yönetici olarak çalıştırıyorum zaten netcad açılırken gelen ekranda donuyor

    YanıtlaSil
  12. netcad 5.0 gıs çalışmayı durdurdu diyor

    YanıtlaSil
  13. Hocam şimdi aynı sorunu ben defalarca yaşadım.64 bit her bilgisayarda çalışmıyor.Onu en başta söylemek lazım.Yapmanız gereken yaptığınız her şeyi silip en baştan yüklemek.Ama format atabiliyorsanız ve netcad i fazla kullanmayacaksınız win7 32bit kurulumunu yapıp yüklemeniz.

    YanıtlaSil
  14. garanti yüzünden atamam yeniden yüklersem çalışma şansı var diyorsunuz dimi ?

    YanıtlaSil
  15. Yeniden yükleyerek çalıştırdığım bilgisayar oldu.Yapacağınız her adımdı eksiksiz yapın.Garanti konusuna gelince.bilgisayarınızı yeni aldıysanız ayrılmış bir alan vardı ve o alanda sizin orjinal windowsunuz vardır.harddiskinize bir şey olmadığı sürece o tuş ile garantiye vermeden format atabilirsiniz.Bizzat aynı şekilde yapıp garantiye gönderdiğim ve sorun çıkmayan bilgisayarlar oldu.

    YanıtlaSil
  16. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. söylediğiniz herşeyi yaptım sadece en son da tekrar başlatmadan nc32 yi yönetici olarak açmaya çalıştım sizce o yüzden açmamış olabilirmi? format atmadan neleri silmem gerekiyor?

    YanıtlaSil
  18. netcad yüklerken kullandığınız bütün herşeyi

    YanıtlaSil
  19. netcad win7 için sürekli f8 ilemi başlatılıyor? yoksa bu yöntem ile düz açılabiliyormu ?

    YanıtlaSil
  20. win 7 32 bitte sorunsuz yüklendi sağolasın
    darısı 64 bit denememe oda iki hafta sonra

    YanıtlaSil
  21. rica ederim.inşallah 64 bittede çalışır eğer olmazsa bunu

    netcad 5.2 resimli anlatım içinde
    Netcad 5.2 GIS Full 32bit & 64 bit Crack
    http://www.filesonic.com/file/1724632544/ncs5.2.rar

    denersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu linki silmişler :( bende 5.2 yi yükledim başka bi yerden, daha sonra program açıldığında bazı dosyalar yüklenmedi diyo, özellikle .dll uzantılı tools dosyaları, virüs programını filan herşeyi kapatmıştım, çok denedim ama olmadı.

      Sil
  22. LadyArch3r öncelikle paylaşımın için teşekkürler, yalnız son yorumunda paylaştığın link ölmüş acaba kendi uploadunsa yeniden yükleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  23. Dostum onun yedeğini almamıştım .

    YanıtlaSil
  24. Windows XP'de bile çalıştıramadım. :( Programı kurdum masaüstüne simge attı. Açmaya çalışırken de bu hatayı verdi. Sistemim xp sp3 versiyonu modifiyesiz orjinaldir. Virüssüzdür. Sizce ne yapmam gerekiyor ?

    ---------------------------
    NETCAD: NC32.EXE - Uygulama Hatası
    ---------------------------
    0x00855e18 adresindeki yönerge, 0x00000000 bellek adresine başvurdu. Bellek, read olamadı.


    Programı sonlandırmak için Tamam'a basın
    Programda hata ayıklamak için İptal'e basın
    ---------------------------
    Tamam İptal
    ---------------------------

    YanıtlaSil
  25. Xp de sorunsuz çalışması lazım kurulumu tekrar yapın, daha öncesinde cracki tekrar yapın.

    YanıtlaSil
  26. xpde hangi cracğı yapacaz. Pakette vista ve windows 7 crackları var. ?

    YanıtlaSil
  27. Windows 7 64 Bit Kurulum :
    NETCAD 5.0 I KUR.

    burada "NETCAD 5.0 I KUR." maddesi başlık mı yoksa ilk madde mi?

    ilk madde ise nasıl yapcaz. başlık ise problem yok. teşekkürker

    YanıtlaSil
  28. Emeğine Sağlık, teşekkür ederim... vista ile sorunsuz kuruldu ancak bana esas gerekli olan net pro idi ancak o modül sadece başlık olarak görünüyor. Win Vista için Net Pro imkanımız yok mu üstadım?

    YanıtlaSil
  29. Ben teşekkür ederim.İlginç gelebilir ama Netcad'i hiç kullanmadım sadece yükledim hep ihtiyaca olanlara.O yüzden Net Pro yok dostum.

    YanıtlaSil
  30. peki bir denesek hani? nasıl olur? :) bu modüllerin üstüne bir de net pro yüklesek harika olacak :)

    YanıtlaSil
  31. Zamanım olsa yapardım ama hiç zamanım yok siz deneyebilirsiniz.Deneyimlerinizi buraya yazarız :)

    YanıtlaSil
  32. eh madem, ama netpro 5.o versiyonda çalışmıyor da 4 versiyon gerekli.. ama yine de harika bir çalışma olmuş elinize emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  33. ben teşekkür ederim zamanım olsaydı gerçekten uğraşırdım belki daha sonra.

    YanıtlaSil
  34. ben teşekkür ederim zamanım olsaydı gerçekten uğraşırdım belki daha sonra.

    YanıtlaSil
  35. tamam üstadım, sayfan takip edecğim sürekli birşey gelirse hemen alırım :) Hayırlı işler, kolay gelsin

    YanıtlaSil
  36. Windows 7 64 Bit Kurulum :
    NETCAD 5.0 I KUR.

    burada "NETCAD 5.0 I KUR." maddesi başlık mı yoksa ilk madde mi?

    ilk madde ise nasıl yapcaz 2.cisi yanlş kurduktan sonra sisitem geri yükleme yapsak olurmu? tşk..

    YanıtlaSil
  37. videoyu indirirseniz size daha yardımcı olur.

    YanıtlaSil
  38. CMD ye Bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON yazıyorum ama bana 'Bcedit .exe' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir program yada toplu iç dosyası olarak tanınmıyor diyo yani ne diyo
    ben pekh anlamıyorum da kurulum işlerinden bi açıklarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  39. google earth modülü konusunda yardımcı olabilecek var mı acaba?

    YanıtlaSil
  40. netcad download etmekle ilgili dropbox engellemiş indirme sayısı fazlalığından dolayı,win 7 64 bit kurulum açıklaması ve video suyla ilgili linki özellikle yenileyebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  41. Dosyaları upload ettiğim pc başka bir arkadaşımda şuan böyle bir işlem yapamam.Trafik cezasının kaldırılmasına 3 gün var :(

    YanıtlaSil
  42. Uzun zamandır arıyordum, teşekkür ederim..
    Earth modülü, ekleyebilirmisin?

    YanıtlaSil
  43. malesef şuan mümkün değil.

    YanıtlaSil
  44. Ben Win7 64 bit sistemime kurdum.
    Teşekkür ederim.
    Ancak masaüstünde:
    sınama modu
    windows 7

    yazıyor, bunu gidermek için
    MicrosoftFixit programını buldum işe yarıyor bu kez Netcad açılmıyor.
    Bu yazı böyle kalacak mı?
    Sanırım video dadi pc de de öyle yazıyordu?

    YanıtlaSil
  45. Tahir Bey masaüstünde sınama modu yazmasa zaten çalışmaz netcad. O yüzden yazıyı kaldırmaya çalışmayın.Bu yazı sınama modu tekrar aktif olana kadar kalacak.Siz bunu sorun yapmayın keyfinize bakın :)

    Ayrıca 64 bite kurulmuyor diyenler içinde güzel bir örnek oldunuz teşekkür ediyorum değerlendirmenizi yazdığınız için.

    YanıtlaSil
  46. Teşekkür ederim cevap için.
    Böyle kullanmaya devam edeceğiz artık :)
    evet 64 bitte şuan kullanıyorum, dedikleriniz dışında birşey yapmadım.
    Bir de windows güncellemelerini yapmak Netcad açısından sıkıntı çıkartır mı?

    YanıtlaSil
  47. " evet 64 bitte şuan kullanıyorum, dedikleriniz dışında birşey yapmadım. " sizin dediklerinizi aynen yaptım olmuyor diyenlere güzel bir cevap :)

    " Bir de windows güncellemelerini yapmak Netcad açısından sıkıntı çıkartır mı? "

    Hayır olmuyor.Daha doğrusu 3 aydan beri güncellemeler oluyor ve sıkıntı yok.

    Ufak bir not veriyim bir çok soru geliyor eklentiler ile ilgili.Ben Netcad kullanıyorum.Maliye öğrencisiyim.Bu yüzden eklentiler hakkında hiç bir fikrim yok sadece google earht eklentisini kurmuştum normal olarak çalıştı.

    Ek Not: dropbox.com yönetiminden sürekli linkin çok indirimesinden dolayı şikayet geliyor bazen link 3 gün boşa çıkarılıyor ve indirme gerçekleşmiyor.Vakti olan varsa alternatif link oluşturup yorum yaparsa mesaja taşırım.

    Not 2: Normalde bu blogu silmeyi düşünüyorum ama sırf bu konudan dolayı aktif kalıyor.

    YanıtlaSil
  48. Bendede işe yaramadı maalesef.Emekleriniz için teşekkürler.Ancak system 32 içinde yaptığımız değişikleri nasıl geri alabiliriz.

    YanıtlaSil
  49. İşe yaramamasına üzüldüm.Resetat dosyası attınız bir tek zaten onu bulup silebilirsiniz.Silmeseniz bile değişecek bir şey olmaz.

    YanıtlaSil
  50. olmadı arkadaşlar yaa adımları tek tek yaptım ama ama açılmmıyor başka bi yöntem bilen varmı acaba

    YanıtlaSil
  51. başka bir yöntem var hangi işletim sistemi var .windows 7 64 bitmi ? programı kullanma sürecinizde win7 32 bit ayda garanti olması amacıyla xp kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  52. netcad dosyasını c ye bizmi kopyalıyoruz otamatik mi dosya oluşuyor???

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. XP için hangisini kullanacağız. bir bilgi verirseniz teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  55. Selam bir konuda yardımınızı almak istiyordum.
    XP ye vista 32Bİt yüklerken cmd'ye Bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON yazıp enter'ladığım zaman
    'Bcdedit.exe' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor. diyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız çok memnun olurum Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış yazıyor olabilirsiniz.Eğer olmazsa bu işlemi yapmadan devam edin.

      Sil
    2. teşekkür ederim denedim yapamadım belki de benim PC de sorun vardır başka türlü çözümler bulmaya çalışacağım

      Sil
    3. İşletim sistemi ve pc özelliklerini yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
    4. işletim Sistemi: Microsoft Windows XP professionel
      çekirdek: Intel
      sabit disk: 40gb
      işlemci: Intel Pentium M 1.6 GHz
      Bellek: 496 MB DDR
      ekran: 15inch
      bunlar özellikler

      Sil
    5. Sorun çıkarmaz kolaylıkla kullanılır.

      Sil
    6. Aynı sorun bendede var bi çözüm bulamadım.

      Sil
    7. doğru yazdığınızdan emin olun.

      Sil
  56. Çok teşekkür ederim paylaşım için emeğinize sağlık Hem Win7 32 Bit'e Hem de XP'ye yükledim ve çalışıyor.

    YanıtlaSil
  57. LadyArch3r öncelikle cok tesekkurler. boyle bir paylasım için dediklerinizi ve videoyu tek tek yaptım videoyla aynı gidince bir sıkıntı cıkmadıgını görünce daha da hevesim arttı yeni 64 bit win 7 pc me netcadi kurabilecem heralde diye.
    Veeee... beklenen an gelip son maddeyi uygulamaya kalktıgımda C:\\ Netcad in içinde videodaki gibi netcad ın kurulu olmadıgını gördüm dolayısıyla calıstıramadım. Sadece Tools diye bir klasör vardı.
    Lütfen bana yardım edin. Mail adresim burakozkal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. Windows-7 32 bit CMD ye Bcdedit.exe /set TESTSIGNING ON yazıyorum ama bana 'Bcedit .exe' iç ya da dış komut, çalıştırılabilir program yada toplu iç dosyası olarak tanınmıyor diyor, çözemedim.
    yanlış da yazmadığımdan eminim, çok denedim.
    intel core i-7 2.93 ghz
    4.00 gb ram

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı farklı çeşitlerde yazabilirsiniz.bir deneyin olmadı o işlemi atlayın.

      Sil
  59. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  60. arkadaşlar bilgisayarı 64 bit olupta çalışmayan haritacı arkadaşlar için işin püf noktasını veriyorum
    kurulum yaptıktan sonra aygıt yöneticisine girip sistem aygıtlarından resetat.com emulatore sağ tıklayıp devre dışı bırak diyoruz. daha sonra Dseo13 bu çalıstırıp
    SIGN A SYSTEM FILE - NEXT
    C:Windows\System32\Driversresetat_2.sys
    yazıp çıkıyoruz resetat.com emulatore sağtıklayıp etkinleştir diyoruz ve bukardeşinize bi dua ediyosunuz hepsi bu kadar......

    YanıtlaSil
  61. söylediğini yaptım yine çalışmadı :)

    YanıtlaSil
  62. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  63. mrb .bende win7 -64 bite kurdum fakat SON ADIM OLAN "C DE NETCAD ICINDEKI NC32 YI YONETICI OLARAK CALISTIR" İŞLEMİNİ GERÇEKLEŞTİREMİYORUM HATA VERİYOR.YUKARIDA ARKADAŞA KURULUM DOSYALARINI SİLMESİNİ ÖNERMİŞSİNİZ,BU SYTEM32 YE KOPYALADIKLARIMIDA MI SİLECEĞİM? DETAY VERİRSENİZ ÇOK SEİNİRİM. EMEĞİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedigina evet tüm yaptığınız kurulum işlemlerini kaldırın.Eğer olmaz ise pc nizi 32 bite çevirin.

      Sil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. merhaba windows7 64 bit bilgisayara netcad 5 kurmaya çalışıyorum. ancak sınama moduna geçmiyo bilgisayar. sınama moduna geçmediği için de netcad çalışmıyo. sınama modu için cmd de komutu yazıyorum başarılı demesine rağmen bilgisayarı kapatıp geri açtığımda sınama moduna geçmemiş oluyo. yardımcı olurmusunuz..

    YanıtlaSil
  66. dygkc arkadasın yazdıgı sorun bendede gecerli ilk yüklemeden sonra düzgün calısıyor fakat sonra program hata veriyor.silip yeniden yüklemeyi denedigimde ise sınama modu bir türlü acılmıyor

    YanıtlaSil
  67. ewt aynı sorun bendede var..bunun bi çözümü varmı acaba

    YanıtlaSil
  68. program açılıpta eror veriyoyrsa win 7 64 bit için söylüyorum bilgisayarınızı yaenien başlatın ve başlatırken f 8 tuşuna basarak SÜRÜCÜIMZASI ZORLAMASINI DEVRE DIŞI BIRAK MODUNDA BASLAT

    ı seçtiğinizde program açılıyor

    YanıtlaSil
  69. SELAM NETCAD 6 GIS KURDUM FAKAT AÇMAK İSTEDİĞİMDE İLK DEĞERLER YÜKLENİYOR YAZIYOR AMA SONRA KAPANIYOR.. ŞİMDİDEN YARDIM İÇİN ÇOK TŞKLER

    YanıtlaSil
  70. TEŞEKKÜRLER, İNTERNETSİZ ORTAMDA NET CAD 64 Ü KUDUM VE İNTERNETSİZ ORTAMDA ÇALIŞIYOR. İNTERNETLİ ORTAMDA ÇALIŞMIYOR? NEDEN VE NE YAPMAK GEREKLİ.TŞK.LER

    YanıtlaSil
  71. moduller fulmü kullanan varmı

    YanıtlaSil